W najnowszej fali badania Radio Track (VII-IX 2024) udział Radia ZET w czasie słuchania wynosi 15,5 proc. Rok wcześniej wynik ten kształtował się na poziomie 14,1 proc., a w 2022 - 12,5 proc. W ciągu dwóch lat stacji przybyło 230 tys. słuchaczy. To najwyższy wzrost na polskim rynku radiowym.
Udział w czasie słuchania Radia ZET wynoszący 15,5 proc. to drugi najlepszy wynik stacji w tym roku, a jednocześnie drugi na przestrzeni 10 ostatnich lat. Rok do roku oznacza to wzrost o 1,4 pproc. W tym czasie zasięg dzienny zwiększył się o 63 tys. słuchaczy.
Maleje też dystans dzielący Radio ZET od pierwszego w zestawieniu RMF FM. Jeszcze 2 lata temu (w fali V-VII 2022) pod względem udziału w czasie słuchania różnica między stacjami wynosiła ponad 19 pproc. Dziś dzieli je 12,6 pproc. i jest to najmniejsza różnica od 6 lat (od fali IV-VI 2018).
Źródło: Kantar Polska, Radio Track, udział w czasie słuchania, IV-VI 2018, V-VII 2022, VII-IX 2022, VII-IX 2023, VII-IX 2024, wszystkie dni tygodnia, 15+
Źródło: Kantar Polska, Radio Track, Radio ZET, zasięg dzienny, VII-IX 2022 vs VII-IX 2024, VII-IX 2023 vs VII-IX 2024, wszystkie dni tygodnia, 15+