W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
Rok do roku udział Radia ZET wzrósł o 1,1 pproc. Obecny wynik jest najlepszy od fali VI-VIII 2014 badania Radio Track. Rośnie również zasięg Radia ZET. Rok do roku stacji przybyło 88 tys. słuchaczy przy trendzie spadkowym dla całego rynku.
Udział w czasie słuchania dla wszystkich stacji należących do Grupy Eurozet wyniósł w ostatniej fali 26,9 proc. i jest to najlepszy wynik od momentu powstania grupy w obecnym kształcie.
Gdyby pokusić się o historyczną analizę wyników i zsumować wstecznie udziały wszystkich stacji obecnie wchodzących w skład Grupy Eurozet, byłby to najwyższy udział od fali XI 2007-I 2008 roku.
Grupa Eurozet jest numerem jeden w dużych miastach powyższej 100 tys. mieszkańców. Udział jej stacji w czasie słuchania w tej kategorii wynosi 34,1 proc. To o 4,7 pproc. więcej niż Grupy RMF i o 20,2 pproc. niż Grupy Radiowej Time.**
*Źródło: Kantar Polska, Radio Track, I-III 2024, wszystkie dni tygodnia, 15+
**Źródło: Kantar Polska, Radio Track, I-III 2024, wszystkie dni tygodnia, TG: 15+, miasta powyżej 100 tys. mieszkańców