W fali październik 2023-styczeń 2024 badania Radio Track Radio ZET osiągnęło 14,5%* udziału w czasie słuchania. To najlepszy wynik stacji od blisko 10 lat. Rośnie też łączny udział w czasie słuchania stacji wchodzących w skład pakietów handlowych oferowanych przez Grupę Eurozet.
Radio ZET zanotowało kolejną falę ze wzrostem słuchalności. Jego udział w czasie słuchania wyniósł 14,5 proc. i jest najwyższy od fali sierpień-październik 2014. Rok do roku udział stacji wzrósł o 1,2 pproc. i jest to w tym czasie zdecydowanie najwyższy wzrost na polskim rynku. Zmniejsza się również dystans między Radiem ZET a RMF FM (rok do roku o 3 pproc.). Obecnie wynosi 14 pproc. i jest najmniejszy od fali październik-grudzień 2018.
W ostatniej fali badania Radio Track rekordowe wyniki osiągnął pakiet handlowy Audio ZET Boost oferowany przez Grupę Eurozet. Udział w czasie słuchania wchodzących w jego skład stacji wyniósł 35,4 proc. To o 1 pproc. więcej niż oferuje pakiet RMF 3D. Pakiet Audio ZET Boost obejmuje łącznie 135 rozgłośni, w tym ogólnopolskie Radio ZET, ponadregionalne: TOK FM, Antyradio i Chillizet, sieci rozgłośni lokalnych: Meloradia, Radia Pogoda, Rock Radia i 9 stacji Radia Plus oraz 63 stacje lokalne należące do Pakietu Niezależnych i 3 stacje lokalne.
*Źródło: Kantar Polska, Radio Track, XI 2023-I 2024, wszystkie dni tygodnia, 15+