Spółka AUDIOads, brand sieci Multichannel Programmatic - MOVIads oraz Grupa Eurozet podpisały umowę partnerską o wyłącznej współpracy reklamowej w zakresie realizacji kampanii digital audio. Obejmuje ona wyłączność na ofertę reklam „digital audio programmatic” we wszystkich playerach radiowych należących do portfolio Grupy Eurozet: Radiozet.pl, Antyradio.pl, Chillizet.pl oraz Meloradio.pl.
W ramach współpracy partnerskiej z Eurozet zarówno klienci grupy MOVIads, jak i Polsat Media Digital Audio będą mogli odczuć wymierne korzyści w postaci powiększenia zasięgu swoich kampanii oraz zwiększenia możliwości dotarcia do precyzyjnie określonych grup odbiorców.
mówi Magdalena Stępińska-Ponganis, Digital Audio Supervisor w AUDIOads.
Rosnąca popularność treści audio online wymaga profesjonalizacji ich sprzedaży. Unikatowy produkt reklamowy stworzony przez sieć AUDIOads sprawił, że staliśmy się naturalnymi partnerami, którzy czerpią ze współpracy obopólne korzyści. Eurozet dostarcza wysokiej jakości produkt i jego odbiorców, a AUDIOads zapewnia monetyzację oferowanych przez nas treści. Liczymy ma długotrwałą i owocną współpracę.
podkreśla Tomasz Sofuł, dyrektor działu online Grupy Eurozet.
* Źródło: Gemius/PBI, VIII 2020