3 kwietnia 2023 r. Grupa Eurozet wprowadziła nowe pakiety reklamowe, które odzwierciedlają siłę i różnorodność jej portfolio, a jednocześnie zmieniają krajobraz polskiego rynku reklamy radiowej. Oferta powstała dzięki połączeniu siły produktów Eurozetu i Grupy Radiowej Agory - obejmuje 9 spośród 20 najczęściej słuchanych stacji radiowych w Polsce, m.in. Radio ZET, TOK FM, Antyradio czy Radio Złote Przeboje, Pakiet Niezależnych skupiający 64 rozgłośnie lokalne oraz rozwiązania audio digital. Sprzedażą nowych pakietów zajmie się zintegrowany dział handlowy Grupy Eurozet.
Przygotowanie wspólnej oferty handlowej i jej szybkie zaprezentowanie klientom było naszym priorytetem. Zgodnie z zapowiedzią wychodzimy na rynek z wyjątkową propozycją, która łączy różnorodność i ogromne zasięgi stacji Grupy Eurozet z efektywnością oraz elastycznością działań promocyjnych w radiu i internecie
- mówi Maciej Strzelecki, prezes Grupy Eurozet.
Nowe pakiety Grupy Eurozet - Audio ZET i Audio ZET Boost - to najbardziej kompleksowa oferta radiowa na rynku. Posiadając w ofercie sprzedażowej 133 stacje o bardzo zróżnicowanych formatach i profilach słuchaczy, możemy proponować naszym klientom niespotykaną do tej pory gamę rozwiązań reklamy audio
- zapewnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający, który stoi na czele działu sprzedaży agencyjnej Grupy Eurozet.
Nowa oferta Grupy Eurozet to również propozycje zasięgowe i tematyczne w formatach audio, wideo i display dostępne w 10 serwisach internetowych. Są one doskonałym uzupełnieniem kampanii radiowych i pozwalają efektywnie docierać do dowolnej grupy celowej
- dodaje Adam Kościelski, dyrektor zarządzający, odpowiedzialny za sprzedaż bezpośrednią.