Agora, najbardziej zasięgowa grupa mediowa w Polsce, odpowiada na potrzeby rynku reklamowego i prezentuje One Digital – nowoczesną, kompleksową ofertę dla marek, które chcą skutecznie docierać do odbiorców w wielu kanałach jednocześnie. To wspólny projekt Grupy Eurozet, Wyborcza.pl i Gazeta.pl, który łączy siłę największych marek medialnych w kraju w jeden spójny produkt reklamowy.
One Digital to odpowiedź na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Marki oczekują dziś rozwiązań, które nie tylko gwarantują zasięg, ale również zapewniają precyzję dotarcia, atrakcyjne formaty i wysoką jakość kontekstu. To pierwsze tego typu rozwiązania w ofercie Grupy Agora – stworzone z myślą o zwiększeniu skuteczności kampanii reklamowych i dopasowaniu do zróżnicowanych potrzeb reklamodawców. W planach są kolejne produkty, które będą odpowiadać na oczekiwania jeszcze szerszej grupy klientów.
mówi Maciej Strzelecki, członek zarządu Grupy Agora
* Źródło: badanie Mediapanel/ Gemius, kwiecień 2025 r. Wskaźniki: "Real Users - średnia dzienna"; Channel space type: Commercial; dane crossmedia dla platform: Internet, Radio, Telewizja, Outdoor. Zestawienie Top Media Owners. Opracowanie Agora S.A.