W sierpniu w połączonym dziale sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet pojawiły się trzy nowe stanowiska, które objęły Monika Jankowska-Janicka, Joanna Garbaczewska i Aneta Anikiej. To kolejny etap tworzenia spójnej struktury organizacyjnej, która usprawni współpracę z klientami i jeszcze silniej zintegruje procesy sprzedażowe Eurozetu i Doradztwa Mediowego/Grupy Radiowej.
Zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet to odpowiedź na potrzeby naszych klientów i rynku. Dysponujemy różnorodnym portfolio produktów radiowych i internetowych, a co za tym idzie - grup docelowych. Mamy unikatową ofertę o ogólnopolskim zasięgu, wzmocnionym siłą największych aglomeracji miejskich. Teraz wzmacniamy ją od strony rozwoju produktu, oferty, promocji oraz relacji z klientami. Korzystając z kompetencji i doświadczenia dwóch struktur sprzedażowych, które wcześniej funkcjonowały na rynku osobno – Doradztwa Mediowego/Grupy Radiowej Agory oraz Eurozetu, tworzymy dziś zupełnie nową organizację, która z pewnością sprosta oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów.
mówi Adam Kościelski, dyrektor zarządzający działu sprzedaży bezpośredniej w Grupie Eurozet.