Małgorzata Zmaczyńska dołącza do Grupy Eurozet, gdzie będzie odpowiadać za promocję i produkcję podcastów pod brandami Radia ZET, Meloradia, Antyradia i Chillizet.
Zadba również o monetyzację kanałów streamingowych i poszerzenie zasięgów obecnych podcastów Radia ZET, które w ostatnich latach cieszą się coraz większą popularnością. Z danych nadawcy wynika, że tylko w listopadzie tego roku na kanale YouTube filmy i podcasty odtwarzano przez ponad 2,3 miliona godzin, a łączna liczba wyświetleń przekroczyła 20 milionów. Najpopularniejsze formaty to "Gość Radia ZET", a także tworzony przez redakcję internetową podcast "Podejrzani Politycy" Radosława Gruca i Błażeja Makarewicza, z gościnnym udziałem Mariusza Gierszewskiego, dziennikarza śledczego Radia ZET.
Małgorzata Zmaczyńska w przeszłości pracowała dla Wirtualnej Polski (m.in. przy wydawaniu poranków na kanale YouTube, a także w redakcji Pudelek Show w WP TV), w ostatnich latach zajmowała się też produkcją podcastów dla Uniwersytetu SWPS. Jest laureatką nagrody Podkaster Roku 2018 za podcast RADIOaktywny i ZMACZNEGO. Wykładała w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera, gdzie prowadziła zajęcia z produkcji podcastów.