Z początkiem sierpnia br. Maciej Moszczyński stanie na czele struktur sprzedażowych Grupy Eurozet. Będzie mu podlegać sprzedaż agencyjna, bezpośrednia, działalność eventowa pod szyldem Eurozet Live oraz Studio ZET.
Maciej Moszczyński swoją karierę w branży medialnej rozpoczął w 2000 roku, dołączając do CR Media, pierwszego niezależnego brokera mediowego w Polsce. W ciągu kolejnych dwóch lat pełnił funkcję media plannera w RRM, biurze reklamy Radia ZET. Od 2005 roku był odpowiedzialny za tworzenie i rozwój działu planerskiego w pionie radiowym Agory. W 2009 roku awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego sprzedażą reklamy agencyjnej. Odegrał kluczową rolę w tworzeniu marki Tandem Media, która w 2015 roku rozszerzyła swoją działalność o samodzielne biuro sprzedaży reklamy kinowej dla sieci Helios. Na początku 2023 roku, po przejęciu Eurozetu przez Agorę, został dyrektorem zarządzającym sprzedażą agencyjną w połączonej Grupie Eurozet i funkcję tę będzie nadal pełnił.
Obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora biura reklamy Grupy Eurozet, Maciej Moszczyński będzie odpowiadał kompleksowo za sprzedaż. Tym samym przejmuje obowiązki Macieja Strzeleckiego, prezesa spółek Grupy Eurozet, który od lipca br. dołączył do zarządu Grupy Agora.