Od 11 grudnia br. Grupa Eurozet zmienia ceny swoich flagowych produktów: Radia ZET, pakietu Audio ZET (71 stacji) i Audio ZET Boost (136 stacji). Dzięki swoim różnorodnym radiowym markom Grupa Eurozet dostarcza dopasowane do potrzeb reklamodawców rozwiązania na poziomie lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim.
![stacje Grupy Eurozet i RMF FM.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4587/assets/604952/compressed_original-4f609c7943d4b6dc0adf9052aaf475f3.png)
![formaty.png](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/4587/assets/604971/compressed_original-e8e3256426ce21006ea4e6e46ead26bf.png)
Pakiet Audio Zet Boost od wprowadzenia do sprzedaży w kwietniu br. szybko stał się bestsellerem, co nas nie zaskakuje, bo to obecnie najbardziej kompletna oferta na rynku. Składający się ze 136 stacji Audio ZET Boost to ponad 1/3 wszystkich dostępnych stacji w Polsce, co daje największą saturację reklamową na rynku. Dodatkowo, na tle homogenicznej konkurencji, jest to produkt wielowymiarowy – poza sześcioma mocnymi formatami Grupy Eurozet - zawiera bogactwo formatów muzycznych 64 stacji niezależnych. Dzięki „Boostowi” można realizować wysokozasięgową komunikację radiową, co zupełnie zmieniło pozycję dotychczasowego lidera.
– mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną w Grupie Eurozet.