Nowa dyrektor muzyczna Chillizet

Od 2 października br. Urszula Prussak jest nową dyrektor muzyczną i z-cą dyrektora programowego Chillizet.
Nowe brzmienie i oferta programowa Chillizet

Chillizet wprowadza nową ramówkę, liner oraz strategię muzyczną. Do stacji dołączają Agata Passent, Paweł Juzwuk, kolektyw DJski "Soul Service" oraz Maciej "Envee" Goliński.
Michał Adamski w Radiu ZET

Od października br. do zespołu programowego Radia ZET dołącza Michał Adamski. Będzie gospodarzem pasma nocnego oraz pasm weekendowych.
Rekordowe wyniki serwisów Eurozetu

W sierpniu br. wszystkie serwisy Grupy Eurozet osiągnęły najlepsze wyniki w historii zarówno pod względem liczby realnych użytkowników (RU), jak i odsłon (PV) - wynika z najnowszych danych Gemius/PBI*.  
Druga odsłona kampanii Radia ZET

Rusza drugi etap kampanii reklamowej "Co tam słychać w Radiu ZET?". W telewizji, kinach i internecie pojawią się cztery wersje spotów z udziałem Beaty Tadli, Tomasza Kammela i Szymona Majewskiego.
W listopadzie poznamy "Dziennikarza Dekady"

W tym roku oprócz dorocznej prestiżowej Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego, stacja przyzna również Nagrodę Specjalną - "Dziennikarz Dekady". Jej fundatorem jest biznesmen - Zbigniew Jakubas.
Nowe osobowości w Radiu ZET

Katarzyna Pakosińska, Tomasz Karolak, Czesław Mozil, Maciej Orłoś i Michał Zieliński to kolejne osobowości, które jesienią dołączają do zespołu Radia ZET.
"Co tam słychać w Radiu ZET?"

"Co tam słychać w Radiu ZET?" pod takim hasłem 1 września br. rusza pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej stacji. Jej twarzami będą Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.
Kammel i Karpowicz od września w Radiu ZET

Nowe głosy, nowe audycje i spełnione marzenia - to wszystko jesienią w Radiu ZET. Od września na antenie stacji będzie można usłyszeć m.in. Tomasza Kammela i Roberta Karpowicza, a poranny program „Dzień dobry bardzo” pojawi się w odmienionym składzie.
Eurozet uruchamia nowy player Radia ZET

W serwisie player.radiozet.pl użytkownicy znajdą nowoczesny i przejrzysty układ strony oraz będą mogli posłuchać zarówno Radia ZET na żywo, jak również dostępnych na życzenie podcastów swoich ulubionych programów. Aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby użytkowników, ...
Nowa dyrektor muzyczna Chillizet

Od 2 października br. Urszula Prussak jest nową dyrektor muzyczną i z-cą dyrektora programowego Chillizet.
Nowe brzmienie i oferta programowa Chillizet

Chillizet wprowadza nową ramówkę, liner oraz strategię muzyczną. Do stacji dołączają Agata Passent, Paweł Juzwuk, kolektyw DJski "Soul Service" oraz Maciej "Envee" Goliński.
Michał Adamski w Radiu ZET

Od października br. do zespołu programowego Radia ZET dołącza Michał Adamski. Będzie gospodarzem pasma nocnego oraz pasm weekendowych.
Rekordowe wyniki serwisów Eurozetu

W sierpniu br. wszystkie serwisy Grupy Eurozet osiągnęły najlepsze wyniki w historii zarówno pod względem liczby realnych użytkowników (RU), jak i odsłon (PV) - wynika z najnowszych danych Gemius/PBI*.  
Druga odsłona kampanii Radia ZET

Rusza drugi etap kampanii reklamowej "Co tam słychać w Radiu ZET?". W telewizji, kinach i internecie pojawią się cztery wersje spotów z udziałem Beaty Tadli, Tomasza Kammela i Szymona Majewskiego.
W listopadzie poznamy "Dziennikarza Dekady"

W tym roku oprócz dorocznej prestiżowej Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego, stacja przyzna również Nagrodę Specjalną - "Dziennikarz Dekady". Jej fundatorem jest biznesmen - Zbigniew Jakubas.
Nowe osobowości w Radiu ZET

Katarzyna Pakosińska, Tomasz Karolak, Czesław Mozil, Maciej Orłoś i Michał Zieliński to kolejne osobowości, które jesienią dołączają do zespołu Radia ZET.
"Co tam słychać w Radiu ZET?"

"Co tam słychać w Radiu ZET?" pod takim hasłem 1 września br. rusza pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej stacji. Jej twarzami będą Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.
Kammel i Karpowicz od września w Radiu ZET

Nowe głosy, nowe audycje i spełnione marzenia - to wszystko jesienią w Radiu ZET. Od września na antenie stacji będzie można usłyszeć m.in. Tomasza Kammela i Roberta Karpowicza, a poranny program „Dzień dobry bardzo” pojawi się w odmienionym składzie.
49
50
51
52
53
54
55
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.