Pod hasłem „Generacja Radia ZET” startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. Obejmie największe stacje telewizyjne, reklamę zewnętrzną, kina, prasę, portale internetowe oraz media społecznościowe.
To trzecia kampania promująca stację w tym roku. Jej celem jest podkreślenie, że Radio ZET zawsze pozostaje blisko słuchaczy i towarzyszy im niezależnie od miejsca i okoliczności, oferując każdego dnia dawkę dobrej muzyki i pozytywnej energii.
W spocie występują prezenterki i prezenterzy Radia ZET: Agnieszka Kołodziejska, Kamil Baleja, Bliguun Ariunbaatar i Norbert Bieńkowski. W „podróży” po Polsce towarzyszy im utwór „Walk With Me” Felixa Jaehn & Shouse, którego pozytywny wydźwięk dodatkowo akcentuje wyjątkową więź Radia ZET ze słuchaczami – generacją Radia ZET.
To, co wyróżnia Radio ZET to nie tylko muzyka numer 1 i bliskość w kontakcie z odbiorcami na antenie, ale również budowanie bliskich relacji podczas wspólnych spotkań przy okazji wyjazdów i akcji organizowanych w całej Polsce. Dzięki nim nasi słuchacze mają możliwość bezpośredniego kontaktu z prowadzącymi, których na co dzień słyszą w radioodbiornikach. To nieoceniona wartość i pozytywne doświadczenie dla obu stron. O tym właśnie jest nasza najnowsza kampania, która pokazuje Radio ZET w pigułce – mówi Katarzyna Piecuch, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.
Kampania wystartuje 3 października i obejmie największe stacje telewizyjne (TVP, Polsat, TVN), outdoor w największych miastach, kina, prasę z Grupy Agora, główne portale internetowe i tematyczne oraz media społecznościowe.
Za kreatywną stronę działań promocyjnych odpowiadała Agencja 2012, natomiast Dział Marketingu Radia ZET, we współpracy z Zenithem zajął się planowaniem mediów. Spot wyprodukował dom produkcyjny Spokój.