1 października br. startuje jesienna kampania „Radio ZET – Muzyka nr 1”. Obejmie telewizje, sieci kin i internet. Kampanii towarzyszy akcja, podczas której prezenterzy stacji wraz z polskimi gwiazdami muzycznymi będą odwiedzać słuchaczy z całej Polski.
W nowym spocie Radia ZET wykorzystano przeboje „Dzięki, że jesteś” Lanberry, „Złoto” Mroza oraz „Bo jesteś ty” Krzysztofa Krawczyka. Pojawia się w nim m.in. Agnieszka Kołodziejska doskonale znana słuchaczom prezenterka stacji. To kolejna kampania po „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” i „Radio ZET nr 1 w Twojej pracy”, w której rozgłośnia wykorzystuje hasło „nr 1”. Tym razem podkreśla swój muzyczny charakter i zachęca do słuchania niezależnie od miejsca i pory dnia.
Kampanii towarzyszy akcja antenowo-plenerowa „Radio ZET – Muzyka nr 1”, która rozpocznie się 7 października br. Przez kilka tygodni od poniedziałku do piątku czerwony autobus wraz z radiową ekipą z Bilguunem Ariunbaatarem na czele będzie odwiedzać słuchaczy w całej Polsce, by wspólnie świętować ich niecodzienne wydarzenia – imieniny, awans, Dzień Nauczyciela czy zaręczyny. Każdego dnia będzie im towarzyszyć jedna z gwiazd muzycznych znanych z Radia ZET. Relacje ze spotkań słuchaczy z artystami pojawią się w mediach społecznościowych oraz na antenie.
Kampania obejmie ogólnopolskie i tematyczne stacje telewizyjne, sieci kin Helios i Cinema City, a także wybrane portale i media społecznościowe.
Za kreację spotu odpowiada dział marketingu Radia ZET, który we współpracy z Zenithem zajął się również planowaniem i zakupem mediów.