Hasło „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” będzie motywem przewodnim najnowszej kampanii stacji, która obejmie telewizje, nośniki reklamy zewnętrznej w całej Polsce oraz internet. Działania reklamowe zostaną wsparte specjalnymi akcjami antenowymi, ambientowymi i aktywnościami w social mediach.
Podczas wakacji sięgamy po dobrze znane i sprawdzone hasło „Radio ZET nr 1 w moim samochodzie” - tym razem w zupełnie nowej odsłonie spotowej. Radio ZET przekazuje w nim dobry nastrój, pozytywną energię i gorący wakacyjny klimat, a wszystko gwarantuje muzyka, której najchętniej słuchamy podczas jazdy autem. Naszych słuchaczy zapraszamy również do udziału w wakacyjnym konkursie antenowym. Niezmiennie podkreślamy i przekonujemy, że słuchając Radia ZET jesteś na najlepszej fali, niezależnie od tego, gdzie w danym momencie się znajdujesz. Motyw „fali” spotkamy nie tylko w reklamie, ale również na antenie, która jest komplementarną częścią naszej komunikacji.
– mówi Katarzyna Piecuch, dyrektorka marketingu Grupy Eurozet.