Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany wejdą w życie 1 września 2025 roku.
Według raportu Publicis Groupe w 1 kw. 2025 roku radio było drugim, tuż po internecie, najszybciej rosnącym medium w Polsce. Dynamikę wzrostu rok do roku oszacowano na 7,1 proc.** Utrzymująca się bardzo dobra koniunktura na rynku radiowym, duży popyt na nasze produkty sprzedażowe, a także działania konkurencji skłoniły nas do wprowadzenia wrześniowych zmian cenników reklamowych Grupy Eurozet
– komentuje Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.
* Zmiana średnich cen w paśmie 6-20, pn-pt
** Źródło: Publicis Groupe, Wydatki reklamowe, dynamika zmian w klasach mediów 1kw. 2025 vs 1kw. 2024
*** Źródło: Kantar Polska/Adres:Media, Radio Track, zasięg dzienny, I-VII 2025 vs I-VII 2024, wszystkie dni tygodnia, 15+