Ruszyła druga odsłona tegorocznej kampanii promocyjnej Meloradia z udziałem Kayah, której celem jest wzmocnienie świadomości marki.
Kampania objęła telewizję ogólnopolską i tematyczną, internet, sieci kin, ekrany LED/LCD m.in. w wybranych salonach prasowych i stacjach benzynowych, a także reklamę dźwiękową w centrach handlowych w największych miastach nadawania Meloradia.
Za kreację i produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Propeller Film, a scenariusz i reżyserię - Mariusz Palej. Layouty reklam zewnętrznych przygotowała agencja UVMW. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith Media.
Uzupełnieniem kampanii jest urodzinowa zabawa antenowa, w której od poniedziałku do piątku przez cały wrzesień i październik słuchacze mogą wygrać weekendowe pobyty w luksusowym SPA, a w finale samochód osobowy Honda Civic.
4 września br. Meloradio obchodziło swoje pierwsze urodziny. To pierwsza i jedyna stacja w Polsce o muzycznym profilu określanym jako "easy listening". Kierowana jest do wszystkich, którzy szukają alternatywy od zgiełku i szumu informacyjnego. Można ją usłyszeć w 22 polskich miastach. Dziś jej udział w czasie słuchania wynosi 0,8 proc. (Kantar MilwardBrown, Radio Track, V-VII 2018, wszystkie dni tygodnia, 15+).