Kayah wzięła udział w rozpoczynającej się kampanii Meloradia, która obejmie telewizję, sieci kin, internet i nośniki reklamy zewnętrznej.
Nie trzeba było mnie długo namawiać, dlatego że ta nowa wersja ma swój konkretny cel. Jest nim podkreślenie mojego związku emocjonalnego z Meloradiem. Chciałam, żeby Meloradio miało swoją własną wersję tej piosenki, pasującą do tego, co można w nim usłyszeć, ale także do takiego meloradiowego zamysłu – aby ludziom dawać mnóstwo ciepła, spokoju
mówi Kayah, która została ambasadorką kampanii stacji.
Od września ubiegłego roku Meloradio krok po kroku zdobywa słuchaczy, pokazując potencjał tego nowego formatu na polskim rynku radiowym. Teraz przyszedł czas na wsparcie marketingowe i dużą kampanię, której celem jest wzmocnienie świadomości marki. Bardzo dziękuję Kayah, która została twarzą kampanii, za profesjonalizm i pełne zaangażowanie w projekt.
mówi Agnieszka Szozda, dyrektor marketingu Grupy Eurozet.