Dział agencyjny Eurozetu oraz Doradztwo Medowie łączą siły i wprowadzają nową markę - Audio Broker. Zastępuje ona dotychczas funkcjonujące rozwiązania, porządkuje strukturę organizacyjną, a przede wszystkim będzie oferować klientom dostęp do najszerszej oferty reklamowej na polskim rynku audio.
Audio Broker to efekt łączenia struktur i ofert po powstaniu Grupy Eurozet. Pracowaliśmy przez wiele miesięcy, aby znaleźć zupełnie nowe rozwiązania w zakresie reklamy radiowej i online, które pozwolą jak najlepiej wykorzystać potencjał naszego portfolio produktów. Teraz jesteśmy gotowi, aby zaprezentować je naszym klientom pod nową marką
- powiedział Maciej Strzelecki, prezes zarządu Grupy Eurozet.
Brand Audio Broker świetnie oddaje zakres naszych kompetencji biznesowych, które obejmują monetyzację powierzchni radiowych, portali należących do stacji radiowych, jak również innych nielinearnych powierzchni digital, w tym właśnie podcastów, streamów, aplikacji mobilnych czy social mediów
– mówi Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający sprzedażą agencyjną w Grupie Eurozet.
Nasze kompleksowe podejście do reklamy, które prezentujemy w Audio Brokerze, łączy tradycyjne media z nowoczesnymi technologiami, co z kolei zapewnia naszym klientom skuteczną komunikację ze swoimi odbiorcami
– dodaje.