Od maja w strukturach Grupy Eurozet będzie funkcjonował nowy dział badań i analiz, który powstanie z połączenia dawnych zespołów badawczo-analitycznych GRA i Eurozetu. Na jego czele stanie Dariusz Kostrzewski.
Dariusz Kostrzewski od października 2022 odpowiadał za badania słuchalności i wsparcie badawcze działu cyfrowego w Grupie Radiowej Agory. Od 2000 do 2019 roku szefował działowi badań i analiz Gazety Wyborczej, gdzie najpierw zajmował się analityką prasową na potrzeby działów reklamy, a od 2014 roku także za analityką internetową i subskrypcyjną. W 2020 roku w centralnym dziale analizy Agory kierował działem wiedzy o użytkowniku, a w okresie 2021-2022 pełnił rolę dyrektora ds. badań w Agorze.
W latach 2012-2022 pełnił funkcję przewodniczącego Rady Nadzorczej Polskich Badań Czytelniczych. Działał w Zespole Metodologicznym Polskich Badań Internetu w 2015-2016. Od 2016 r. jako przedstawiciel GRA nadzoruje w Komitecie Badań Radiowych poprawność realizacji badania Radio Track.