Lagardere Active Radio International (LARI) uruchomił pierwszą cyfrową edycję tytułu ELLE dla francuskojęzycznej Afryki. Za przygotowanie projektu, koncepcję i realizację, odpowiadał zespół działu online Grupy Eurozet.
Uruchomiony serwis internetowy marki ELLE dla Wybrzeża Kości Słoniowej w całości został przygotowany przez zespół odpowiedzialny za realizacje projektów dla Grupy Lagardere pracujący w dziale online Grupy Eurozet.
Przedmiotem realizacji było wykonanie makiet i projektów graficznych w wersji desktopowej i mobilnej oraz implementacja projektu, a także jego dalszy rozwój i utrzymanie. W dalszej perspektywie planowane jest stworzenie aplikacji mobilnych na iOS i Android.
To ogromne wyróżnienie i docenienie naszego profesjonalizmu. Cieszymy się, że mogliśmy wziąć udział w tak prestiżowym i globalnym projekcie. To duży sukces zespołu
– mówi Tomasz Sofuł, dyrektor działu online Eurozet.
ELLE to kobieca, światowa marka premium. Tytuł wydawany jest w 46 krajach i w każdym ma swój serwis kontentowy. Licząc globalnie, serwisy ELLE posiadają ponad 80 milionów unikalnych użytkowników. Podobnie jak inne strony internetowe w swoich krajach, ELLE.ci ma pozycjonować się jako lider wśród portali dla kobiet, nie tylko w Wybrzeżu Kości Słoniowej, ale w całej francuskojęzycznej Afryce.
To kolejny projekt działu online Grupy Eurozet realizowany dla Grupy Lagardere (właściciela Eurozet). Wcześniej zespół Tomasza Sofuła uruchomił w Wybrzeżu Kości Słoniowej serwis radiowy viberadio.ci oraz viberadio.sn dla Senegalu.
Więcej informacji na: