Urszula Sławek dołączyła do Grupy Eurozet jako Business Development Director. Będzie odpowiadała za opracowanie i realizację nowej polityki sprzedaży online, a także stworzenie odrębnego zespołu zajmującego się wyłącznie sprzedażą internetową.
Ma ponaddwudziestoletnie doświadczenie zawodowe zdobywane w działach sprzedaży reklam. Ostatnie cztery lata pracowała w Media&Leads Polska na stanowisku Managing Directora. Odpowiadała m.in. za sprzedaż i wdrożenia technologii wspomagających procesy marketingowe. W latach 2014-2016 była związana z Grupą ZPR Media, gdzie piastowała stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i rozwoju online. Wcześniej pracowała na kierowniczych stanowiskach w działach handlowych Naszej Klasy, Interii oraz wydawnictwa Lupus.
Urszula Sławek
W październiku br. Grupa Eurozet awansowała na 14. miejsce rankingu Mediapanel największych wydawców internetowych w Polsce, a jej serwisy odwiedziło rekordowe 13,1 mln realnych użytkowników.