Nowe brzmienie i oferta programowa Chillizet

Chillizet wprowadza nową ramówkę, liner oraz strategię muzyczną. Do stacji dołączają Agata Passent, Paweł Juzwuk, kolektyw DJski "Soul Service" oraz Maciej "Envee" Goliński.
Michał Adamski w Radiu ZET

Od października br. do zespołu programowego Radia ZET dołącza Michał Adamski. Będzie gospodarzem pasma nocnego oraz pasm weekendowych.
Rekordowe wyniki serwisów Eurozetu

W sierpniu br. wszystkie serwisy Grupy Eurozet osiągnęły najlepsze wyniki w historii zarówno pod względem liczby realnych użytkowników (RU), jak i odsłon (PV) - wynika z najnowszych danych Gemius/PBI*.  
Druga odsłona kampanii Radia ZET

Rusza drugi etap kampanii reklamowej "Co tam słychać w Radiu ZET?". W telewizji, kinach i internecie pojawią się cztery wersje spotów z udziałem Beaty Tadli, Tomasza Kammela i Szymona Majewskiego.
W listopadzie poznamy "Dziennikarza Dekady"

W tym roku oprócz dorocznej prestiżowej Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego, stacja przyzna również Nagrodę Specjalną - "Dziennikarz Dekady". Jej fundatorem jest biznesmen - Zbigniew Jakubas.
Nowe osobowości w Radiu ZET

Katarzyna Pakosińska, Tomasz Karolak, Czesław Mozil, Maciej Orłoś i Michał Zieliński to kolejne osobowości, które jesienią dołączają do zespołu Radia ZET.
"Co tam słychać w Radiu ZET?"

"Co tam słychać w Radiu ZET?" pod takim hasłem 1 września br. rusza pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej stacji. Jej twarzami będą Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.
Kammel i Karpowicz od września w Radiu ZET

Nowe głosy, nowe audycje i spełnione marzenia - to wszystko jesienią w Radiu ZET. Od września na antenie stacji będzie można usłyszeć m.in. Tomasza Kammela i Roberta Karpowicza, a poranny program „Dzień dobry bardzo” pojawi się w odmienionym składzie.
Nowy serwis Sport.radiozet.pl

Sport to kolejna sekcja tematyczna po Wiadomościach, Biznesie i Zdrowiu portalu Radiozet.pl, która w tym roku zyskała nowy wygląd, rozszerzoną strukturę i bardziej intuicyjną nawigację.
Nowa dyrektor muzyczna Chillizet

Od 2 października br. Urszula Prussak jest nową dyrektor muzyczną i z-cą dyrektora programowego Chillizet.
Nowe brzmienie i oferta programowa Chillizet

Chillizet wprowadza nową ramówkę, liner oraz strategię muzyczną. Do stacji dołączają Agata Passent, Paweł Juzwuk, kolektyw DJski "Soul Service" oraz Maciej "Envee" Goliński.
Michał Adamski w Radiu ZET

Od października br. do zespołu programowego Radia ZET dołącza Michał Adamski. Będzie gospodarzem pasma nocnego oraz pasm weekendowych.
Rekordowe wyniki serwisów Eurozetu

W sierpniu br. wszystkie serwisy Grupy Eurozet osiągnęły najlepsze wyniki w historii zarówno pod względem liczby realnych użytkowników (RU), jak i odsłon (PV) - wynika z najnowszych danych Gemius/PBI*.  
Druga odsłona kampanii Radia ZET

Rusza drugi etap kampanii reklamowej "Co tam słychać w Radiu ZET?". W telewizji, kinach i internecie pojawią się cztery wersje spotów z udziałem Beaty Tadli, Tomasza Kammela i Szymona Majewskiego.
W listopadzie poznamy "Dziennikarza Dekady"

W tym roku oprócz dorocznej prestiżowej Nagrody Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego, stacja przyzna również Nagrodę Specjalną - "Dziennikarz Dekady". Jej fundatorem jest biznesmen - Zbigniew Jakubas.
Nowe osobowości w Radiu ZET

Katarzyna Pakosińska, Tomasz Karolak, Czesław Mozil, Maciej Orłoś i Michał Zieliński to kolejne osobowości, które jesienią dołączają do zespołu Radia ZET.
"Co tam słychać w Radiu ZET?"

"Co tam słychać w Radiu ZET?" pod takim hasłem 1 września br. rusza pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej stacji. Jej twarzami będą Beata Tadla, Tomasz Kammel i Szymon Majewski.
Kammel i Karpowicz od września w Radiu ZET

Nowe głosy, nowe audycje i spełnione marzenia - to wszystko jesienią w Radiu ZET. Od września na antenie stacji będzie można usłyszeć m.in. Tomasza Kammela i Roberta Karpowicza, a poranny program „Dzień dobry bardzo” pojawi się w odmienionym składzie.
Nowy serwis Sport.radiozet.pl

Sport to kolejna sekcja tematyczna po Wiadomościach, Biznesie i Zdrowiu portalu Radiozet.pl, która w tym roku zyskała nowy wygląd, rozszerzoną strukturę i bardziej intuicyjną nawigację.
56
57
58
59
60
61
62
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.