W poniedziałek, 11 maja br., Radio ZET wprowadziło nową oprawę dźwiękową, która powstała we współpracy z amerykańską firmą GrooveWorx. Głównym jinglem pozostaje charakterystyczne logo melody "Radio ZET i już".
Pamiętam jak w 1996 roku zadzwonił telefon z warszawskiej rozgłośni z pytaniem, czy moglibyśmy skomponować dla nich nowe logo melody. Tą stacją było Radio ZET. Wybrana przez nich melodia stała się nieodzowną częścią marki i trwa do dziś. Myślę, że wierni słuchacze doskonale ją znają. Cieszymy się, że w ubiegłym roku ponownie skontaktowali się z nami przedstawiciele stacji i mogliśmy rozpocząć prace nad stworzeniem nowej oprawy dźwiękowej, która wprowadzi rozgłośnię w nową dekadę, wykorzystując to samo, rozpoznawalne logo melody. Koledzy z Radia ZET sprawili, że cała kreatywna strona przedsięwzięcia okazała się przyjemna i przyniosła mnóstwo satysfakcji. Mamy nadzieję, że słuchacze będą tak samo podekscytowani nowymi jinglami Radia ZET, jak my jesteśmy
powiedział Dain Blair, szef GrooveWorx.