Pod hasłem „Łączy nas klasyka rocka” wystartowała nowa kampania wizerunkowa Rock Radia. Działania reklamowe prowadzone są w internecie (m.in. w mediach społecznościowych).
„Łączy nas klasyka rocka” to sprawdzone hasło, którym stacja chce przypomnieć słuchaczom i słuchaczkom, że już blisko od 11 lat Rock Radio łączy pokolenia miłośników prawdziwej klasyki rocka. Działaniom zewnętrznym towarzyszą aktywności antenowe. Można usłyszeć gwiazdy, opowiadające z kim łączy ich miłość do klasyki rocka oraz wziąć udział w codziennym konkursie „Szkoła rocka”. W nim słuchacze i słuchaczki sprawdzają swoją wiedzę z zakresu klasyki rocka. Dzieciaki podpowiadają, a słuchacze zgadują, co miały na myśli. Do wygrania gadżety radiowe, płyty i inne nagrody.
Za kreację, planowanie i zakupów mediów odpowiadał zespół Działu Promocji Stacji Muzycznych Grupy Eurozet.
Rock Radio to wyjątkowa stacja, która gra wyłącznie klasykę rocka w najlepszym wydaniu: od utworów Led Zeppelin, The Doors i The Beatles, przez piosenki Queen, Perfect, Pink Floyd, AC/DC, aż po muzykę Bon Jovi i U2. Na antenie Rock Radia pojawiają się wyraziste osobowości w niesztampowych audycjach, m.in. w najbardziej rockowym poranku w Polsce, prowadzonym z ostrzejszym dowcipem i przymrużeniem oka. Program rozgłośni, której można słuchać w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Opolu oraz w aplikacji mobilnej, oparty jest na bliskiej relacji ze słuchaczami.