Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje (Grupa Eurozet). Jej hasło to "Radio Złote Przeboje - największe przeboje lat 80. i 90.". Stacja podkreśla swój muzyczny charakter.
Hasło kampanii Radia Złote Przeboje to "największe przeboje lat 80. i 90.". Tym samym stacja chce przypominać słuchaczom i słuchaczkom, że w Radiu Złote Przeboje można usłyszeć tylko największe, znane i sprawdzone przeboje. Złote Przeboje to radio, w którym każdy, bez względu na wiek, znajdzie coś dla siebie. Jak pokazały przeprowadzone przez nas badania, 40-letni słuchacze są pozytywnie zaskoczeni tym, co usłyszeli na antenie naszej stacji. Wcześniej kojarzyli ją głównie z hitami pokolenia swoich rodziców. Po wysłuchaniu programu dostrzegli jednak, że gramy także piosenki, które oni znają i lubią”
- mówi Anna Justka, dyrektorka promocji stacji muzycznych Grupy Eurozet.