Radio ZET drugi rok z rzędu zostało najsilniejszą marką radiową w mediach według dorocznego badania Magazynu Press i PSMM Monitoring & More.
„Top Marka” to największe na polskim rynku badanie medialności brandów. Przy analizie stosuje się dwa wskaźniki:
- Impact – dotarcie wzmianki o marce w oparciu o dane o konsumpcji medium
- Indeks sentymentu – współczynnik oparty na wydźwięku, który odzwierciedla udział publikacji pozytywnych, neutralnych i negatywnych w całości przekazu o danej marce: im wyższy, tym lepszy.
Na podstawie powyższych wskaźników określana jest Siła marki, czyli ostateczna wartość decydująca o miejscu w rankingu. To indeks kilku zmiennych świadczących zarówno o liczbie kontaktów odbiorców z marką, jak i jakościowej ocenie komunikatu.
W roku 2023 na kolejnych miejscach rankingu Top Marka w kategorii Radio znalazły się: RMF FM, Polskie Radio 24, Eska i TOK FM.