Platforma subskrypcyjna TOK FM Premium zmodyfikowała swoją ofertę, wprowadzając nowe pakiety „RAZEM” i „SOLO”. Usługa właśnie pobiła swój kolejny rekord i ma już ponad 35 tys. subskrypcji.
Zmieniamy naszą ofertę, dostosowując ją do potrzeb naszych użytkowników, z którymi jesteśmy w ciągłym kontakcie oraz do sytuacji rynkowej. Stale rozwijamy nasz produkt subskrypcyjny TOK FM Premium, zarówno oferując coraz więcej podcastów o różnorodnej tematyce jak i optymalizując aplikację mobilną TOK FM, aby użytkownicy mogli wygodnie słuchać w dowolnym czasie dowolnych audycji i podcastów na interesujące ich tematy
- mówi Krystyna Libicka, szefowa działu subskrypcji TOK FM.
Jakość i rzetelność naszych treści oraz możliwość słuchania dowolnej audycji w dowolnym miejscu i czasie, są najważniejszymi cechami usługi TOK FM Premium, które wskazują nasi subskrybenci. Codziennie publikujemy 19 godzin ciekawych audycji na każdy temat. Nowa oferta umożliwi jeszcze prostsze dołączenie do TOK FM Premium oraz podzielenie się dostępem do niezależnego dziennikarstwa w ramach jednej subskrypcji pakietu „RAZEM”. Rozwój oferty audio jest ważnym elementem naszej strategii, a oferta TOK FM jest rynkowym ewenementem dzięki swojej unikatowości. Jesteśmy dumni z tego, że zaufało nam już ponad 35 tysięcy subskrybentów
- komentuje Marcin Kowalczyk, dyrektor zarządzający obszaru online Grupy Eurozet.