Agora, jako nowy większościowy wspólnik Eurozetu, podjęła strategiczną decyzję o wspólnej identyfikacji obu grup radiowych. Od tej chwili będą one występować na rynku jako Grupa Eurozet - zmiana sygnalizuje podjęcie walki o pozycję lidera na polskim rynku radiowym. Dodatkowo, działania rozpoczął specjalny sztab operacyjny, składający się z przedstawicieli obu grup, którego zadaniem jest harmonizacja pracy obu zespołów. Priorytetem jest wspólna oferta handlowa nowej Grupy Eurozet.
W naturalny sposób chcemy wykorzystać ogromny potencjał tkwiący w obu organizacjach. Wspomoże nas w tym identyfikacja mocno związana z cenioną, drugą największą w Polsce rozgłośnią, czyli Radiem ZET. Dla klientów oznacza to początek relacji z podmiotem, który stawia sobie jasny cel – walkę o pierwsze miejsce na polskim rynku radiowym
komentuje Maciej Strzelecki, prezes Eurozetu i Grupy Radiowej Agory.
Radio to nasza wspólna pasja - rozwijamy je z myślą o odbiorcach. Słuchacze wszystkich dziewięciu rozgłośni z połączonego portfolio Grupy Eurozet są dla nas najważniejsi. Będziemy kontynuować naszą misję dostarczania im rozrywki oraz informacji na najwyższym poziomie. Jednocześnie rozpoczynamy wspólną pracę, której efektem ma być wzrost satysfakcji naszych obecnych i przyszłych odbiorców. Zaczynamy już dziś
dodaje Adam Fijałkowski, wiceprezes Eurozetu i Grupy Radiowej Agory.
Agora S.A. powstała w 1989 r.; od 1999 r. jest notowana na giełdzie w Warszawie. Jej najważniejszymi przedsięwzięciami są: Helios S.A. – operator największej sieci kin w kraju pod względem liczby obiektów oraz właściciel firmy produkcji i dystrybucji filmowej NEXT FILM; działalność radiowa obejmująca 9 rozgłośni z TOP20 najczęściej słuchanych stacji w Polsce, powstała dzięki połączeniu sił Grupy Radiowej Agory i Eurozetu, którego Agora jest większościowym wspólnikiem; AMS – lider polskiego rynku reklamy zewnętrznej, a także cenione media informacyjne – „Gazeta Wyborcza”, najpopularniejsza opiniotwórcza gazeta w Polsce i lider cyfrowej transformacji polskiej prasy, Gazeta.pl, będąca w czołówce polskich portali oraz ponadregionalne Radio TOK FM, najpopularniejsza stacja w formacie news&talk w Polsce. Serwisy internetowe Agory należą do wiodących pod względem popularności w swoich kategoriach, jak np. Sport.pl, Moto.pl czy Plotek.pl, dostępne online i poprzez aplikacje mobilne. Spółka zajmuje się wydawaniem i dystrybucją książek, wydawnictw muzycznych oraz filmowych, a także działa na rynku gastronomicznym.