Grupa Eurozet uruchomiła wersję BETA serwisu muzycznego radiostacja.pl.
Radiostacja.pl to platforma streamingowa umożliwiająca słuchanie online ponad stu różnorodnych stacji radiowych, kanałów i setów muzycznych. W wersji BETA dostępne są wszystkie rozgłośnie Grupy Eurozet (Radio ZET, ZET Chilli, ZET Gold, Antyradio, Radio Plus), stacje lokalne zrzeszone w Pakiecie Niezależnych, kilkadziesiąt kanałów z różnymi gatunkami muzyki oraz kanały DJ’ów tworzących autorskie sety muzyczne.
Radiostacja jest doskonale znaną i dobrze kojarzącą się marką należącą do Grupy Eurozet. Jej wykorzystanie było dla nas naturalnym biznesowym posunięciem. Nie chcemy jednak nawiązywać do historii Radiostacji. Dziś to zupełnie nowy produkt.
– powiedział Tomasz Sofuł, dyrektor działu online Grupy Eurozet.
Wkrótce oferta będzie poszerzona o zagraniczne stacje oraz kanały muzyczne należące do Grupy Lagardere Active Radio International (właś. Grupy Eurozet). Pojawi się też dział wideo i podcasty popularnych audycji radiowych. Jeszcze w lutym br. będą dostępne mobilne aplikacje na urządzenia z systemami Android i iOS. Docelowo serwis radiostacja.pl zostanie wzbogacony o nowe funkcjonalności m.in. dopasowujące ofertę muzyczną do upodobań użytkowników.
Nowa platforma muzyczna została stworzona w środowisku Node.js i Socket.io dzięki czemu jej użytkownicy mogą przeglądać treści, słuchać muzyki, a wkrótce również oglądać wideo, bez konieczności przeładowywania strony – w odróżnieniu od innych dostępnych na polskim rynku internetowych platform muzycznych. Powstała we współpracy połączonych zespołów online i anten wszystkich stacji radiowych należących do Grupy Eurozet.