Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 roku, są odpowiedzią na dynamicznie rosnący popyt na czas reklamowy w ofercie Grupy.
Zmiany są efektem olbrzymiego zainteresowania klientów przestrzenią reklamową w naszych stacjach radiowych. Według danych Kantar Media rok do roku cennikowe wydatki na reklamę w Grupie Eurozet wzrosły o ponad 21 proc., podczas gdy średni wzrost rynku w 2024 roku wyniósł ponad 8 proc., a naszej krakowskiej konkurencji - niecałe 5 proc.**
– komentuje Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.
- Zasięg dzienny stacji radiowych wchodzących w skład pakietu Audio ZET Boost w grupie wiekowej 25-59, miasta 50 tys.+, wzrósł o 3,6 proc. rok do roku, co przekłada się na dotarcie do niemal 34 proc. odbiorców***;
- Radio ZET osiągnęło imponujący wzrost zasięgu dziennego o 13,7 proc., docierając do niemal 15 proc. słuchaczy w tej samej grupie demograficznej.
Źródła: * Zmiana średnich cen w paśmie 6-20, pn-nd ** Kantar Media, wydatki reklamowe 2024 vs 2023, koszty cennikowe, nadawcy: cały rynek, Grupa Eurozet, Grupa RMF *** Radio Track Kantar Polska, zasięg dzienny, X-XII 2024 vs X-XII 2023, wszystkie dni tygodnia, 25-59 lat, miasta 50 tys.+ **** Radio Track Kantar Polska, zasięg dzienny, X-XII 2024, wszystkie dni tygodnia, 15+