16 stycznia br. wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach.
Kampania promuje nowy poranny program największej rockowej stacji w Polsce, czyli starcie mocnych radiowych charakterów - Michała Figurskiego i Piotra Kędzierskiego w audycji "Desperanos". To codzienna dawka pozytywnej energii, ekscentrycznego poczucia humoru i niespodziewanych zwrotów akcji w rytm najlepszego rocka na świecie. Wydawczynią programu jest Małgorzata Wierzejewska, a lektorem porannej audycji Mirosław Zbrojewicz.
Plakat oraz spot kampanijny w swojej stylistyce nawiązują do kina vintage, a całość zachowana jest w rozrywkowym, trochę niegrzecznym tonie, odnosząc się do porannej batalii z czasem i obowiązkami każdego z nas. Sesję fotograficzną Figurskiego i Kędzierskiego wykonał Andrzej Dragan.
Kampania obejmie nośniki outdoorowe w polskich miastach. Reklamy będzie można zobaczyć również w kinach sieci Helios, a także na YouTube, Facebooku i Instagramie.
W ramach działań promujących na antenie Antyradia pojawi się konkurs, w którym będzie można wygrać pobudzającą kawę "Desperanos" (ziarno Brazylia).
Za kreację, produkcję reklam i planowanie mediów odpowiada Dział Marketingu Grupy Eurozet.