Od 2 września Meloradio zmienia oficjalnie format muzyczny na CHR Dance. W jesiennej ramówce pojawią się nowe energetyczne programy i nowi prowadzący. Stacja będzie kierowana do odbiorców w wieku 20-30 lat. Jej nowy liner to „Meloradio – podkręcamy tempo”.
Nowe Meloradio będzie najmłodziej grającą stacją w polskim eterze. Stacją na luzie, pełną energii, lekkich treści, spontaniczności i uśmiechu. Na antenie usłyszymy głównie najnowsze rytmiczne utwory, zawsze w szybkim tempie. Program kierujemy do osób młodych, które cenią sobie bezstresowe życie, szukają wrażeń i dobrej zabawy. Codziennie nowe Meloradio będzie dawać moc pozytywnych wibracji i podkręcać tempo codzienności
– mówi Krystian Karwaszewski, redaktor naczelny i dyrektor programowy Meloradia .
Meloradio podkręca tempo, stając się doskonałym uzupełnieniem radiowego portfolio Grupy Eurozet. Dotychczas brakowało w nim stacji kierowanej do młodych słuchaczy i słuchaczek. Repozycjonujemy Meloradio, kierując je do zupełnie nowej grupy docelowej, dzięki czemu nasza oferta programowa obejmie teraz pełne spektrum wiekowe odbiorców
– dodaje Adam Fijałkowski, wiceprezes ds. programowych Grupy Eurozet.