Początek 2018 roku okazał się rekordowy dla Grupy Eurozet w obszarze online. Grupa zanotowała kolejny skok w rankingu i dziś zajmuje 34. miejsce wśród wszystkich podmiotów internetowych w Polsce (dane PBI/Gemius). Rok do roku oznacza to awans o 6 pozycji.
Rekordowe wyniki serwisów internetowych Grupy Eurozet to rezultat konsekwentnej polityki rozbudowy kontentu. Pod koniec roku dołączyliśmy nową sekcję biznes do portalu radiozet.pl, poszerzyliśmy też sekcje zdrowie i podróże. Z kolei planeta.fm zmieniła swoją dotychczasową formułę, stając się portalem informacyjno-rozrywkowym. Cały czas na bieżąco dostosowujemy funkcjonalności serwisów do oczekiwań odbiorców. Efektem naszych działań jest duży skok liczby odsłon. Na ten rok szykujemy kolejne nowości i spodziewamy się dalszego wzrostu wszystkich badanych wskaźników.
mówi Tomasz Sofuł, dyrektor działu online Grupy Eurozet.