Pierwszy radiowy serial kryminalny "Niech to usłyszą" i stworzona wokół niego kampania Radia ZET zostały docenione przez jury prestiżowego konkursu EFFIE Awards 2023. Stacja otrzymała aż dwie srebrne statuetki w kategoriach: Branded Content i Entertainment.
W 24. edycji konkursu EFFIE Awards przyznano 70 nagród dla twórców najlepszych kampanii i projektów marketingowych, głównie agencji kreatywnych i domów mediowych. Wśród laureatów znalazło się Radio ZET, które było jedyną nagrodzoną w konkursie marką mediową. Jury konkursu doceniło koncepcję stworzenia wysokiej jakości, atrakcyjnych dla odbiorców treści audio oraz umieszczenia marki stacji w jej naturalnym kontekście poprzez lokację fabuły i role bohaterów słuchowiska.
Stacja jako pierwsza w Polsce stworzyła radiowy 40-odcinkowy serial kryminalny "Niech to usłyszą", którego główną bohaterką jest dziennikarka śledcza Radia ZET, a akcja w dużej części toczy się wokół stacji. Scenariusz napisali słynni pisarze kryminałów - Wojciech Chmielarz i Jakub Ćwiek. W produkcję zaangażowano plejadę polskich gwiazd (m.in. Mateusza Damięckiego, Karolinę Gorczycę, Andrzeja Grabowskiego, Margaret, Dodę i Roberta Makłowicza). Na jej potrzeby Margaret nagrała specjalny utwór "Niespokojne morze", który w krótkim czasie stał się hitem, a promocji serialu antenowego towarzyszyła kampania 360 przygotowana w formie teaserów serialu telewizyjnego realizowana w telewizji, kinach, prasie, social mediach, display outdoor. Na podstawie scenariusza "Niech to usłyszą" powstała również książka o tym samym tytule. Przez pół roku serial utrzymywał się w TOP 10 najpopularniejszych audiobooków na platformie Empik Go, a nawet otrzymał nominację do Bestsellerów Empiku 2022.
Połączony z kampanią marketingową projekt "Niech to usłyszą" zrealizował stawiane przed nim cele - doprowadził do wzrostu udziałów słuchalności Radia ZET, w tym w młodszej grupie słuchaczy, a przede wszystkim pozytywnie wpłynął na zmianę wizerunku stacji.
Kompleksową koncepcję kreatywną kampanii opartej na radiowym serialu kryminalnym stworzył samodzielnie zespół promocji Radia ZET. Za reżyserię i produkcję odpowiadał Krzysztof Czeczot i agencja Make It.