Stacje radiowe Grupy Eurozet wspierają 26. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Od specjalnych aukcji, dedykowanych programów, przez relacje ze sztabów, po antenową licytację złotego serduszka.
Tradycyjnie najwięcej czasu Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy poświęci Antyradio, które od 7 lat jest jej wyłącznym rockowym partnerem radiowym. W niedzielę, 14 stycznia, stacja zmieni ramówkę. Na antenie pojawią się m.in. goście związani z WOŚP, w tym Jurek Owsiak, bieżące relacje ze sztabów, a także całodzienna licytacja złotego serduszka z nr 16, która rok temu przyniosła dochód w wysokości 25 tys. zł. Jak co roku do wylicytowania będą również gadżety od redakcji.
Z kolei Radio ZET na aukcję wystawiło "Dzień w Radiu ZET". W zeszłym roku uzyskano w ten sposób 16,7 tys. zł. Aukcja promowana jest na antenie. Podobną akcję organizuje Meloradio. Oprócz całego dnia spędzonego w redakcji, zwycięzca wspólnie z Kayah poprowadzi program "Tu i teraz". Swoją aukcję będzie miało również Chillizet, które wystawia płytę winylową z limitowanej serii "Nastaw się na chillout".