W piątek, 26 maja br., Chillizet zmieni logotyp i oprawę wizualną marki. Jest to związane z powrotem do pierwotnej nazwy stacji.
Chillizet to marka obecna w świadomości słuchaczy od lat. To więcej niż radio – to styl życia, to relaks, muzyka, kultura i każda inna aktywność naszego odbiorcy. Będziemy spotykać się z Wami także w realu, będziemy towarzyszyć Wam we wszystkich ważnych dla Was momentach i to będzie głównym wyznacznikiem antenowych działań Chillizet. Spotkajmy się w strefie relaksu - nastawcie się na Chill out!
- mówi Iwona Kostka-Kwiatkowska, redaktor naczelna stacji.
Zaproponowaliśmy konstrukcję naśladującą to jak nazwa zachowuje się w mowie. To po prostu Chillizet. Prosta, nowoczesna, pozbawiona apli forma znaku, a także tło w postaci barwnych visuali, sprawia, że nowe logo oddaje miejski, eklektyczny i energetyczny charakter radiostacji
– mówi Wojtek Mierowski, creative director, partner BNA.