Eurozet Live to marka dedykowana projektom cross-mediowym oraz marketingowi miejsc i wydarzeń.
Na swoim koncie ma już realizację takich dużych projektów jak: telewizyjne trasy koncertowe „Lato ZET i Dwójki”, „Przebojowe Lato Radia ZET i Polsatu”, telewizyjne koncerty świąteczne „Cała Polska śpiewa kolędy”, letnie eventy z cyklu „Active Summer”, wakacyjną trasę „ZET Cafe”, zimową akcję „Start do nart”, projekty muzyczne „Jazz Chilli Days” i „BMW Jazz Club”, „Świąteczny Konwój Radia ZET” i wiele innych.
Specjalnością Eurozet Live są projekty cross-mediowe, łączące potencjał Grupy Eurozet z innymi partnerami mediowymi oraz wchodzące bezpośrednio między ludzi. Marka działa coraz szerzej, rozwijając jednocześnie pola eksploatacji Grupy Eurozet.
Zrealizowane projekty
Koncerty "BMW Jazz Club" (od 2012)
Koncerty "Przebojowe Lato Radia ZET i Polsatu" (2016-2017)
Telewizyjna trasa koncertowa "Lato ZET i Dwójki" (2011-2015)
Projekt "Jazz Chilli Days" (od 2017)
Wakacyjna trasa "ZET Cafe" (od 2011)
Zimowa akcja "Start do nart" (od 2012)
Wakacyjna akcja "Active Summer" (od 2013)