Grupa Eurozet uruchomiła nowy serwis lifestylowy StylŻycia.radiozet.pl, a Antyradio.pl zyskało nowy, funkcjonalny i nowoczesny layout.
Wprowadzone zmiany i stworzenie serwisu StylŻycia.radiozet.pl to wynik realizacji nowej strategii rozwoju, mającej na celu wzmocnienie portalu Radiozet.pl i przyciągnięcie jeszcze większej liczby użytkowników, którzy w ramach serwisów Radiozet.pl znajdą teraz nie tylko treści z zakresu publicystyki i informacji, lecz także content lifestylowo-rozrywkowy. Chillizet.pl pozostanie serwisem stricte radiowym. W pierwszych tygodniach stycznia 2021 roku serwis zyska też nowy wygląd i projekt funkcjonalny. Antyradio natomiast od lat ma grono wiernych fanów, zarówno on-air, jak i online. To właśnie z myślą o nich przygotowaliśmy nowy layout serwisu. Podjęte działania pozwolą uzyskać jeszcze większą synergię między brandami online i onair oraz wzmocnić nasze serwisy i jeszcze lepiej dopasować je do potrzeb odbiorców
mówi Tomasz Sofuł, dyrektor Działu Online Grupy Eurozet.