2 listopada br. Radio ZET rusza z akcją antenową "Zmień swój dzień w Dzień Dobry Bardzo", w ramach której będzie spełniać marzenia słuchaczy. To już czwarta edycja tej, cieszącej się dużą popularnością, zabawy. Akcję będzie wspierać kampania telewizyjna.
Tradycyjnie słuchacze swoje marzenia mogą wysyłać na stronie Radiozet.pl. Od 16 listopada, każdego dnia - od poniedziałku do piątku - aż do świąt, stacja zrealizuje trzy z nich. W poprzednich edycjach akcji spełniono blisko 90 najrozmaitszych marzeń słuchaczy (zobacz jakie). W tym roku będzie ich 78.
Do udziału w akcji będą zachęcać spoty telewizyjne. Kampania obejmie stacje ogólnopolskie i tematyczne, a także sieci kin i internet. Za przygotowanie kampanii odpowiadał dział marketingu Radia ZET. Spoty zostały stworzone przez agencję ISOBAR, a media zaplanował i zakupił Zenith.