Z okazji Dnia Kobiet Radio ZET we współpracy z Deichmannem przygotowało raport "Jak trzy pokolenia Polek rozumieją swoją wyjątkowość". W badaniu wzięły udział kobiety reprezentujące trzy pokolenia X, Y i Z. Wyniki będą zaprezentowane 8 marca na antenie Radia ZET i w portalu Radiozet.pl.
Czy kobiety czują się wyjątkowe? Co sprawia, że czują się wyjątkowe? Jak opinie pań różnią się w zależności od pokolenia, które reprezentują? Co buduje a co podważa pewność siebie? Na te i inne pytania odpowiedzi szukano w badaniu zrealizowanym przez firmę badawczą Herstories, które nawiązywało do idei i hasła kampanii Deichmann: “Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”, a jego celem było sprawdzenie w jaki sposób Polki z różnych pokoleń postrzegają swoją wyjątkowość.
Z raportu wynika, że niezależnie od przynależności pokoleniowej kobiety w znakomitej większości (89%) zgadzają się, że każda kobieta jest inna i dlatego wyjątkowa. Aż połowa „całkowicie się zgadza” z takim stwierdzeniem. Trudniej im się jednak zgodzić ze stwierdzeniem o własnej wyjątkowości (74%).
Pełen raport "Jak trzy pokolenia Polek rozumieją swoją wyjątkowość" będzie dostępny na stronach Radiozet.pl. 8 marca o najważniejszych wnioskach płynących z badania będzie się można również dowiedzić słuchając Radia ZET.