Druga odsłona kampanii Meloradia
Druga odsłona kampanii Meloradia

Druga odsłona kampanii Meloradia

Ruszyła druga odsłona tegorocznej kampanii promocyjnej Meloradia z udziałem Kayah, której celem jest wzmocnienie świadomości marki.

Kampania objęła telewizję ogólnopolską i tematyczną, internet, sieci kin, ekrany LED/LCD m.in. w wybranych salonach prasowych i stacjach benzynowych, a także reklamę dźwiękową w centrach handlowych w największych miastach nadawania Meloradia.
Za kreację i produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Propeller Film, a scenariusz i reżyserię - Mariusz Palej. Layouty reklam zewnętrznych  przygotowała agencja UVMW. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith Media.
Uzupełnieniem kampanii jest urodzinowa zabawa antenowa, w której od poniedziałku do piątku przez cały wrzesień i październik słuchacze mogą wygrać weekendowe pobyty w luksusowym SPA, a w finale samochód osobowy Honda Civic.
4 września br. Meloradio obchodziło swoje pierwsze urodziny. To pierwsza i jedyna stacja w Polsce o muzycznym profilu określanym jako "easy listening". Kierowana jest do wszystkich, którzy szukają alternatywy od zgiełku i szumu informacyjnego. Można ją  usłyszeć w 22 polskich miastach. Dziś jej udział w czasie słuchania wynosi 0,8 proc.  (Kantar MilwardBrown, Radio Track, V-VII 2018,  wszystkie dni  tygodnia, 15+).
Załączniki

Pobierz wszystkie

Meloradia_kampania_2018_Waszawa.jpg

grafika | 764 KB

Pobierz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.