Rekordowy początek roku Grupy Eurozet
Rekordowy początek roku Grupy Eurozet
Kopiuj tekst

Rekordowy początek roku Grupy Eurozet

Początek 2018 roku okazał się rekordowy dla Grupy Eurozet w obszarze online. Grupa zanotowała kolejny skok w rankingu i dziś zajmuje 34. miejsce wśród wszystkich podmiotów internetowych w Polsce (dane PBI/Gemius). Rok  do roku oznacza to awans o 6 pozycji.

Styczeń był rekordowy dla serwisów  internetowych Grupy Eurozet zarówno pod względem liczby realnych  użytkowników (4,75 mln), jak i liczby odsłon (35,39 mln). Najlepsze  historycznie wyniki uzyskały również portale radiozet.pl i antyradio.pl.  W tym czasie stronę radiozet.pl odwiedziło 3,51 mln realnych  użytkowników, którzy wygenerowali 24,86 mln odsłon. W przypadku  antyradio.pl było to 1,22 mln RU i 5,54 mln PV. (źródło: I 2018,  PBI/Gemius).

Rekordowe wyniki serwisów internetowych Grupy Eurozet to rezultat konsekwentnej  polityki rozbudowy kontentu. Pod koniec roku dołączyliśmy nową sekcję  biznes do portalu radiozet.pl, poszerzyliśmy też sekcje zdrowie i podróże. Z kolei planeta.fm zmieniła swoją dotychczasową formułę, stając się portalem informacyjno-rozrywkowym. Cały czas na bieżąco dostosowujemy funkcjonalności serwisów do oczekiwań odbiorców. Efektem  naszych działań jest duży skok liczby odsłon. Na ten rok szykujemy  kolejne nowości i spodziewamy się dalszego wzrostu wszystkich badanych  wskaźników.

mówi Tomasz Sofuł, dyrektor działu online Grupy Eurozet.

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.