Grupa Eurozet
Grupa Eurozet
Kopiuj tekst

Grupa Eurozet

Eurozet to jedna z wiodących grup mediowych w Polsce, zajmująca się produkcją i nadawaniem programów radiowych, sprzedażą czasu reklamowego, działalnością brokerską dla stacji i serwisów internetowych, a także tworzeniem i zarządzaniem serwisami internetowymi. Istnieje od 1993 roku.

Logo_Eurozet.jpg
Obecnie  w jej skład wchodzi pięć rozgłośni: Radio ZET, Antyradio, Chillizet,  Meloradio, Radio Plus, serwisy  internetowe, w tym: radiozet.pl, antyradio.pl, chillizet.pl,  radiostacja.pl i planeta.fm; a także Studio ZET produkujące reklamy oraz Eurozet Live - marka dedykowana projektom  cross-mediowym i marketingowi miejsc i wydarzeń.
Biuro Reklamy Grupy Eurozet zajmuje się sprzedażą czasu reklamowego stacji należących do  Grupy oraz działalnością brokerską dla innych uczestników rynku radiowego w Polsce. Na ogólnopolskim rynku reklamy jest też  wyłącznym przedstawicielem 50 stacji lokalnych, będących częścią Pakietu Niezależnych. W ramach polityki odpowiedzialnego biznesu prowadzi  Fundację Radia ZET - jedyną fundację radiową w Polsce.
Stacje radiowe Grupy Eurozet docierają codziennie do ponad 8 milionów* słuchaczy (wraz ze stacjami Pakietu Niezależnych), a jej serwisy internetowe odwiedza miesięcznie ponad 4,6 mln użytkowników, co daje jej  35. pozycję wśród wszystkich podmiotów internetowych w Polsce**.
Grupa Eurozet jest częścią czeskiego holdingu mediowego Czech Media Invest (CMI). W jego skład wchodzą cztery dzienniki (m.in. „Blesk”, „Aha!” i „Sport”),  kilka magazynów , serwisy internetowe, a także stacje radiowe w Polsce, Czechach, Rumunii i na Słowacji.
Struktura udziałowa Czech Media Invest

Struktura udziałowa Czech Media Invest

www.czechmediainvest.cz

* Źródło: Radio Track, IX-XI 2017, 15+, wszystkie dni tygodnia
** Źródło: PBI/Gemius, listopad 2017

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.